ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ مسابقه تاتنهام و چلسی در لیگ برتر | عملیات تاتنهام برای بازگشت به صدر

  • کد خبر: ۱۹۲۸۴۷
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
ساعت و تاریخ مسابقه تاتنهام و چلسی در لیگ برتر | عملیات تاتنهام برای بازگشت به صدر
تیم‌های فوتبال تاتنهام و چلسی در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه‌های لیگ جزیره در این فصل شاهد یک مدعی جدید قهرمانی هستند و تاتنهام در حضور دیگر بزرگان فوتبال انگلیس، تا پایان هفته دهم مقتدرانه صدرنشین لیگ است. هرچند که پیروزی پرگل منچسترسیتی در ابتدای هفته آن‌ها را موقتاً بالاتر از تاتنهام برده است، اما شاگردان آنگه پوستکوگلو، سرمربی استرالیایی تاتنهامی‌ها، امشب فرصت دارند تا در ورزشگاه خانگی‌شان با عبور از سد چلسی، به رتبه اول برگردند. در آن طرف، چلسی این فصل هم اوضاع خوبی ندارد و شاگردان مائوریتسیو پوچتینو هنوز نتوانسته‌اند خودشان را به نیمه بالایی جدول برسانند. سرمربی آرژانتینی چلسی که سابقه حضور روی نیمکت حریف امشبش را در کارنامه دارد، چالش دشواری برابر مدعی این فصل لیگ جزیره در پیش خواهد داشت.

معجزه مرد استرالیایی

این فصل به عجیب‌ترین شکل ممکن برای تاتنهام آغاز شد و حتی خوش‌بین‌ترین طرف‌دار این تیم هم احتمالاً تصور نمی‌کرد که آن‌ها در پایان دهمین هفته لیگ، بالاتر از غول‌هایی مانند منچسترسیتی و آرسنال، صدرنشین باشند. اسپرز در حالی فصل را آغاز کرد که به‌جای آنتونیو کونته، مربی معروف فصل گذشته‌اش، مرد گمنام استرالیایی را به‌عنوان سرمربی برگزیده بود و کار را با پوستکوگلو آغاز کرد. علاوه بر این، آن‌ها برترین گل‌زن تاریخشان، یعنی هری کین را هم به بایرن‌مونیخ فروختند تا اوضاع کاملاً برای سقوط آن‌ها به رتبه‌های میانی جدول مهیا به نظر برسد، اما تا به اینجای کار به‌نظر مرد استرالیایی موفق به رقم‌زدن معجزه در تاتنهام شده است و آن‌ها تا پایان هفته دهم تنها تیم بدون شکست لیگ جزیره هستند. سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای اسپرز که در سال‌های گذشته و در کنار کین هم خوش درخشیده بود، حالا به ستاره اصلی تیمش تبدیل شده و با هشت گل برترین مهره تاتنهام در خط حمله است. درواقع ستاره کره‌ای تا فصل پیش در پست وینگر به میدان می‌رفت، اما پوستکوگلو او را به نوک خط حمله تیمش منتقل کرد و این تغییر پست به‌خوبی جواب داد. البته سون تنهاستاره متحول‌شده اسپرز در این فصل نبود و در کنار او، جیمز مدیسون، ریچالیسون و بقیه هم روز‌های درخشانی داشتند و مرد استرالیایی تا به اینجا توانسته است تاتنهام ناامیدکننده فصل گذشته را به تیمی خوب و مدعی تبدیل کند. آن‌ها به‌خصوص در ورزشگاه خانگی‌شان به هیچ تیمی باج نمی‌دهند و امشب هم فقط کسب سه‌امتیاز جدال برابر چلسی می‌تواند پوستکوگلو و شاگردانش را راضی کند.

پوچتینو درپی شکست شاگردان سابق

چلسی مدت‌هاست که حال و روز خوبی ندارد و با وجود اینکه مالکان آمریکایی این تیم در پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی بازیکنان مختلف را با هزینه‌های گزاف به تیمشان می‌آورند، انگار قرار نیست در وضعیت این تیم تغییری ایجاد شود. آبی‌های لندنی از ۱۰ بازی گذشته‌شان سه برد، سه تساوی و چهار شکست در کارنامه دارند و به تیمی کاملاً بی‌خطر و معمولی در لیگ جزیره تبدیل شده‌اند. مانند دو فصل گذشته، چلسی تیمی پر از ستاره‌های گران‌قیمت به نظر می‌رسد که آشفتگی و اضطراب در جای‌جای بازی آن‌ها موج می‌زند. بازیکنان زیر فشار هزینه‌های گزافی که برای خریدشان صرف شده است، قرار دارند و از هماهنگی لازم برای ارائه بازی متوسط هم عاجزند. با وجود این، پوچتینو هنوز به آینده امیدوار است و در صحبت‌هایش پیش از دیدار امشب، درباره وضعیت تیمش گفت: در تاریخ چلسی عناوین بزرگ زیادی کسب شده است. چلسی در پانزده سال گذشته فوق‌العاده بوده است، اما اکنون ما در وضع متفاوتی قرار داریم و در حال ساخت تیم برای آینده هستیم. بی‌شک در آینده چلسی مانند گذشته به تیمی قدرتمند تبدیل خواهد شد.
بزرگ‌ترین چالش پوچتینو در جدال دشوار امشب برابر صدرنشین لیگ، مصدومیت ریس جیمز، کاپیتان و مدافع خوب تیمش و غیبت احتمالی او در این دیدار است. البته به‌جز این موضوع، بازگشت به ورزشگاهی که سال‌ها به‌عنوان سرمربی تاتنهام در آن حضور داشت هم احتمالاً موقعیت خاصی را برای مرد آرژانتینی در جدال شاگردانش برابر تاتنهام رقم خواهد زد. پوچتینو که پنج فصل به‌عنوان سرمربی در تاتنهام حضور داشت، حالا برای سامان‌دادن به وضع آشفته تیم این فصلش، به شکست شاگردان سابقش در جدال امشب امید بسته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->